Провокація на телеканалі “Імеді”

Головна потреба будь-якої СМІшной компанії в тому, що ТРЕБА, ДУЖЕ ТРЕБА стати помітною. Складність в тому, ЯК ЦЕ ЗРОБИТИ ПРАКТИЧНО. Справжньою винахідливості не вистачає і в справу йде Кріватіфф – всі засоби хороші для того, щоб стати помітною!
Ось як відзначилася грузинська ТК “Імеді”

Грузинська телекомпанія “Імеді” у суботу ввечері не на жарт перелякала жителів країни, повідомивши про напад Росії на Грузію.

В ефірі цієї телекомпанії вийшов випуск передачі «Хроніка», в якому події 7 червня 2010 були представлені так, ніби опозиція програла місцеві вибори, влаштувала акції протесту, чим скористалася Росія, здійснивши повну анексію Грузії.
– Ось це і є кріватіфф!

У сюжеті були використані документальні кадри, що дуже нагадують військові дії серпня 2008 року.
Протягом декількох хвилин телеканал без відповідних титрів про те, що на екрані йде імітація війни, розповідав про бомбардування аеропортів і морських портів Грузії.
– А ось тут не вистачило розуму вставити титри!

Телекомпанія показала кадри, на яких жителі в паніці після вторгнення тікають з Тбілісі, Горі, Мцхета, інших регіонів. Повідомлялося також про загибель президента Грузії і створення Народного уряду на чолі з Ніно Бурджанадзе.

Наприкінці випуску ведучий оголосив що ця передача була присвячена “можливого розвитку подій” і не має ніякого відношення до реальності.

Після репортажу почалося обговорення «можливого розвитку подій» в студії грузинськими експертами.

РЕЗУЛЬТАТ
Однак «спецрепортаж» на той час вже викликав ефект вибуху бомби. Повідомлення викликали паніку серед жителів столиці. Перелякані перспективою бомбардування Тбілісі, жителі столиці дзвонили в офіційні інстанції і знайомим, не знаючи, що робити. Багато хто бігли на вулиці шукати пункти роздачі зброї. Продовольчі магазини теж були повні запанікували покупцями, що скуповували все підряд – від сірників до цукру.

Після «Спеціального репортажу» телекомпанії «Імеді» багатьом людям стало погано. Як повідомили в тбіліської станції швидкої допомоги, вона працювала увечері в суботу посиленому режимі через збільшення числа дзвінків. За даними швидкої допомоги, є випадки інфаркту і втрати свідомості.

Разом з тим, пізніше офіційний представник Служби швидкої медичної допомоги Тбілісі спростував повідомлення про різке зростання числа випадків інфаркту після передачі телеканалу “Імеді”, хоча відзначив, що трохи зросло число викликів через підвищений “невротичного фону”.
– На те він і Офіційні представник!

Після виходу в ефір спецрепортажі до будівлі телекомпанії почали прибувати обурені і шоковані жителі столиці і лідери опозиції, серед яких була і лідер «Демократичного руху – Єдиної Грузії» Ніно Бурджанадзе. Вона заявила, що подасть позов в судові інстанції проти авторів передачі, які є, за її словами, ворогами власного народу.
– Ну є ж нормальні люди і в Грузії!

В ефірі незалежної телекомпанії «Маестро» лідери опозиції називали це «терором» проти власного народу. Представник «Альянсу для Грузії» Зураб Абашидзе поклав відповідальність на президента, який, за його даними, знав про підготовлюваний сюжеті і схвалив його. Лідер руху «Захисти Грузію» Леван Гачечиладзе заявив, що автори і замовники цієї передачі повинні відповідати перед судом.

«Моделювати хроніка» телекомпанії «Імеді» викликала паніку і в місті Горі. Як повідомляє агентство «ІнтерпрессНьюс», більшість горійцев покинули домівки і вийшли на вулицю. З’явилися черги біля бензозаправних станцій, де громадяни прагнули запастися бензином. Єдиними, хто не виявив серйозних ознак неспокою, були силові структури.
– Команди не було – вони і не реагували!

Після виходу репортажу в ефір і наступної за цим реакції, заяву зробила прес-спікер президента Манана Манджгаладзе. За її словами, сюжет телекомпанії «Імеді» викликав невдоволення президента Грузії. «Коли робиться подібна передача, необхідно, щоб попереджувальний напис була протягом всієї передачі», – зазначила Манджгаладзе.

Телекомпанія “Імеді” принесла вибачення глядачам. “Ми приносимо вибачення громадськості у зв’язку з імітувати” Хронікою “в передачі” спеціальний репортаж “, метою якої було перешкодити агресивним планам Росії. Приносимо вибачення за те, що імітація” Хроніки “викликала стурбованість громадян країн”, – йдеться у бігучому рядку на телеканалі “Імеді”.
– Хотіли ж як краще, а вийшло ось воно як!

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.